maandag 19 januari 2015

simple

soms kan ik heel blij worden van ogenschijnlijk simpele zaken, in dit geval een gieter. zo blij dat ik er dan ook maar een blog over maak.
ik had natuurlijk wel een gieter maar daar is door de ontwerper, de fabrikant en mij niet over nagedacht. de eerste keer dat ik het ding ging gebruiken ontdekte ik het probleem, je kan hem met goed fatsoen niet onder een kraan krijgen, het gat zit namelijk onder het handvat. maar ja waar vind je een mooie én handige gieter? dat bleek nog best lastig en het gehannes begon te wennen.
afgelopen zaterdag op weg naar het zuid-oosten van het land een lunch-stop gemaakt bij piet hein eek (worteltaart!) . na de lunch een rondje door de winkel gemaakt en daar stond dé gieter te stralen. gemaakt in engeland (ja daar hebben ze verstand van planten & tuinen!) door haws. fijn formaat, goede kleur en handig met een sproeikop, wat willen mijn groene vingers nog meer.




sometimes i can get really happy from little things like a wateringcan, so happy i even make a blogpost out of it. i had a wateringcan but the design wasn't thought through, it was difficult to fill. last saturday we lunched at piet hein eek (carrotcake!) on our way to friends. we walked around the store as well and there it stood this beautiful wateringcan from haws (yes england knows how to treat plants!).

Geen opmerkingen: