zondag 3 mei 2015

sunday




lang geleden was ik met mijn moeder in parijs en daar zag ik in bloemenwinkels (oh die bloemenwinkeltjes van parijs...) naast grote boeketten ook kleine bosjes lathyrus, vergeet-mij-nietjes, viooltjes en lelietjes-van-dalen. dat was toch wel het toppunt van romantiek, besloot ik toen, zo'n lief klein bosje blommetjes.
gisteren ging ik verse bloemen voor op tafel halen en daar stond dan eindelijk weer eens een emmertje verse lelietjes-van-dalen! 

bij de opening van de nieuwe sissy-boy in den haag kreeg ik het perfecte vaasje voor zo'n romantisch bossie. het kunstwerkje coco chanel van maartje van den noort kocht ik bij galerie xs in delft net als de eiffeltoren fotokaart van annewil stroo.

years ago i visited paris with my mother and saw small bunches of lily-of-the-valley sold at flowerstalls. yesterday i bought fresh flowers and this little buch of pure romance. the artwork is from maartje van den noort and annewill stroo, i bought it at galerie xs in delft.

1 opmerking:

Denise zei

Ze zeggen niet voor niks 'wie het kleine niet eert is het grote niet weerd....' Heel schattig lief boeketje!!